Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους

 

 
 

Αρχείο

"Μαχαίρι" ακόμη και σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα όπως τα τρόφιμα είναι αποφασισμένοι να βάλουν 6 στους 10 Έλληνες (ποσοστό 58%, που είναι το δεύτερο υψηλότερο μετά του Μεξικού με 67%), με το 74% να δηλώνει ότι έχει επηρεαστεί προσωπικά από την παγκόσμια οικονομική κρίση.

Την ίδια ώρα, και προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη δραματική μείωση των εισοδημάτων τους, περισσότεροι από 5 στους 10 Έλληνες (ποσοστό 53%) δήλωσαν ότι θα μειώσουν τα έξοδά τους τους επόμενους 12 μήνες, όταν ακόμη και στην Ινδία το ποσοστό αυτό είναι? μόλις 42%.

Τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία προκύπτουν από τη φετινή έρευνα της The Boston Consulting Group (BCG) για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, υπό τον τίτλο "Πλοήγηση στα Νέα Δεδομένα των Καταναλωτών", που παρουσιάστηκε προχθές σε εκδήλωση του Ελληνοαμερικανού Επιμελητηρίου, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας μεσοσταθμικά 7 στους 10 θα αναβάλουν τις αγορές που μπορούν να περιμένουν και θα μειώσουν τις δαπάνες στα μη απαραίτητα.

Συγκεκριμένα, 7 στους 10 (73%) δήλωσαν ότι θα μειώσουν τις δαπάνες στα μη απαραίτητα, 8 στους 10 (79%) θα αναβάλουν τα έξοδα που μπορούν να περιμένουν, 7 στους 10 (71%) θα κάνουν περισσότερες αγορές προϊόντων σε προσφορά, ποσοστό 64% θα αναζητήσει καλύτερες τιμές εντός των καταστημάτων, ενώ 69% δήλωσε ότι θα κάνει περισσότερες αγορές στα εκπτωτικά καταστήματα.

Αντίστοιχο είναι και το ποσοστό, ήτοι 65%, όσων δήλωσαν αποφασισμένοι να μειώσουν τις δαπάνες τους στις κατηγορίες μη τροφίμων, ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι θα το αυξήσει, όταν στη γειτονική Τουρκία μόνο το 45% δήλωσε ότι θα μειώσει τις συγκεκριμένες δαπάνες.

Ακόμη πιο ανησυχητικά για τη βιομηχανία και το εμπόριο είναι τα ευρήματα για τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην κατηγορία των τροφίμων, με το 58% να δηλώνει ότι θα μειώσει τις δαπάνες του, όταν σχεδόν στο σύνολο των χωρών που εξετάζονται στη συγκεκριμένη έρευνα το ποσοστό αυτό είναι κάτω από το 50%, με μοναδικές εξαιρέσεις την Ισπανία με 55% και το Μεξικό με 67%.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, μεγαλύτερο "μαχαίρι" είναι αποφασισμένοι να βάλουν οι Έλληνες σε οινοπνευματώδη, μπίρες, κονσέρβες, ενεργειακά ποτά, έτοιμα γεύματα, αναψυκτικά, ακόμη και στο εμφιαλωμένο νερό.

Ο επικεφαλής της BCG στην Αθήνα, κ. Βασίλης Αντωνιάδης, με αφορμή τα αποτελέσματα της έρευνας τόνισε ότι η ιδιωτική κατανάλωση ανέκαθεν ήταν παράμετρος-κλειδί του εθνικού ΑΕΠ και παρά τη μείωσή της παραμένει το 76% του παραγόμενου εισοδήματος.

Από την έρευνα της BCG προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, όπως η αξιοποίηση της πρόθεσης των καταναλωτών να ξοδέψουν περισσότερα υπό προϋποθέσεις και σε ορισμένες κατηγορίες (φρέσκα τρόφιμα, γαλακτοκομικά, παιδικός ρουχισμός κ.λπ.) αλλά και η "έξυπνη" αξιοποίηση του Διαδικτύου και των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, που δημιουργούν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όσους μπορούν να το εκμεταλλεύονται καταλλήλως.

 

Πηγή: http://www.euro2day.gr, της  Αλεξάνδρας Γκίτση

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"