Αρθρογραφία
Σκέψεις και προτάσεις για την επόμενη μέρα της πανδημίας στον τομέα της εστίασης
"Οικονομική πολιτική σημαίνει: Αν κινείται, φορολόγησέ το, αν συνεχίζει να κινείται, ρύθμισέ το νομοθετικά, αν σταματήσει να κινείται, επιδότησέ το.
Για το νομοσχέδιο που έθεσε προς διαβούλευση το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω Πανδημίας
Γράφει η Ευγενία Καβαλλάρη, εκπαιδευτικός
Εν μέσω πανδημίας το Υπουργείο Παιδείας - δείγμα σεβασμού της κυβέρνησης προς την πολυδιακηρυγμένη από μέρους της δημοκρατία κλπ- για να αποφύγει τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας προωθεί ένα νομοσχέδιο που στρώνει ακόμη περισσότερο το έδαφος για ένα σχολείο πιο σκληρό και ανταγωνιστικό και μάλιστα από όλο και μικρότερες τάξεις προωθώντας σχεδιασμούς που ήταν στο φαρέτρα του συστήματος τα προηγούμενα χρόνια. Το σχολείο που χτίζεται διαχρονικά από τις αστικές κυβερνήσεις, δεν αντιμετωπίζει τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών της λαϊκής οικογένειας, αντίθετα προσθέτει και νέα βάρη, νέους ταξικούς φραγμούς
Παγωμένος τάφος (1822) ( Ελεγεία )
Του Γεώργιου Πολάκη
Οι ντουφεκιές απανωτές,
τα γιαταγάνια αστράφτουν.
Του Αη-Γιώργη η πύλη έπεσε,
παιδιά, μάνες θα κλάψουν.
Όλα Αλλιώς
Του Θοδωρή Παπακωνσταντίνου
Όλα αλλιώς λοιπόν.
Με την άφιξη του κορωνοϊού στην χώρα μας. Στις χώρες όλου του κόσμου .
Και τώρα ;
'Υ π α ν ά π τ υ ξ η '' ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΒΕΡΜΙΟΥ Α.Ε ΚΑΙ ΤΕΡΝΑ
Του Ηλία Τσέχου
''ΦΟΝΙΣΣΕΣ'' ΣΤΟ ΒΕΡΜΙΟ ΚΙ ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΟΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ