Αρχείο
- Παρασκευή, 03 Απριλίου 2015
Ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, μαζί με άλλους συναδέλφους Βουλευτές του κόμματος κατέθεσε στη Βουλή επερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, κ. Άννα Διαμαντοπούλου και την Υπουργό και Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Λούκα Κατσέλη, με αφορμή την αδικία που υφίστανται οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ.
Στην επερώτηση αναφέρονται τα ακόλουθα :
«Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ υφίστανται την κατάφωρη αδικία, καθώς αν και υπηρετούν στα σχολεία του ΟΑΕΔ, τα οποία ανήκουν στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η προϋπηρεσία τους δεν αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας. Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα σχολεία είναι αντίστοιχα και ισότιμα των σχολείων που υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ μονίμως εξαιρούνται από κάθε ρύθμιση στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Επιπλέον, έντονη είναι η αδιαφορία της ηγεσίας του Υπουργείου και ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία του Οργανισμού. Ο ΟΑΕΔ με σκοπό να εκσυγχρονίσει τις μεθόδους διδασκαλίας επένδυσε σε νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία δεν έτυχαν της μέριμνας από το αρμόδιο Υπουργείο.
Ποια η στάση του Υπουργείου και της Κυβέρνησης στα δυο αυτά ζητήματα;
Ως προς το ζήτημα της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, το αρμόδιο Υπουργείο αναγνώρισε την προϋπηρεσία μόνο των καθηγητών γενικής παιδείας του ΟΑΕΔ, δηλαδή θεολόγων, γυμναστών, φυσικών, φιλολόγων κ.α., παραγκωνίζοντας τους καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων.
Ως προς το ζήτημα του εκσυγχρονισμού των μεθόδων διδασκαλίας, η Κυβέρνηση, η οποία θα έπρεπε να ενισχύσει το όλο εγχείρημα, εντούτοις παρόπλισε τον πρωτοποριακό τεχνολογικό εξοπλισμό και αδιαφόρησε πλήρως για την εκπαιδευτική διαδικασία.
Δεδομένης της θετικής γνωμοδότησης του Συνηγόρου του Πολίτη και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους για το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας των εν λόγω εκπαιδευτικών.
Δεδομένης επίσης της γενικότερης δέσμευσης της Υπουργού Παιδείας για τη στήριξη της καινοτομίας και του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης.
ΕΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ :
1) Προτίθενται να σταματήσουν τον εμπαιγμό και να αποκαταστήσουν την αδικία που υφίστανται οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ προβαίνοντας στην αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους;
2) Υπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, δεδομένου ότι ο συνδικαλιστικός τους φορέας, η ΟΛΜΕ δεν είναι αρνητική σε κάτι τέτοιο;
3) Προτίθεται το αρμόδιο Υπουργείο, στην εποπτεία του οποίου ανήκει ο ΟΑΕΔ, να προωθήσει την ανάπτυξη της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας, την στιγμή που είναι ήδη υπαρκτός ο εξοπλισμός και οι τεχνολογικές μέθοδοι για την υλοποίησή του;
4) Για ποιο λόγο τα συγκεκριμένα εργαστήρια παρέμειναν κλειστά το τρέχον εκπαιδευτικό έτος 2010-2011 και για ποιο λόγο δεν αξιοποιήθηκαν οι καθηγητές που τα τελευταία χρόνια επιμορφώθηκαν και εργάστηκαν σε αυτά;»