Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους
 

 
 

Αρχείο

altΣτο τέλος της φτάνει η διάνοιξη της σήραγγας έξι χιλιομέτρων, που θα παρακάμπτει τα επικίνδυνα περάσματα των Τεμπών. Όλο το έργο αναμένεται να παραδοθεί το καλοκαίρι του 2013. Μέσα στην άνοιξη ολοκληρώνεται η διάνοιξη της μεγαλύτερης δίδυμης οδικής σήραγγας των Βαλκανίων, μήκους 6 χιλιομέτρων, η οποία μαζί με τις δύο μικρότερες, 2 και 3 χιλιομέτρων, τις 22 γέφυρες και τα 14 χιλιόμετρα ανοιχτής οδοποιίας θα παρακάμπτουν τα επικίνδυνα περάσματα των Τεμπών και του Πλαταμώνα και θα ολοκληρώσουν -σε δύο χρόνια από σήμερα- το πιο απαιτητικό τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
 
Τα συνεργεία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, που εργάζονται ταυτόχρονα από δύο πλευρές στη σήραγγα Τ2, στα σπλάχνα του Κισσάβου, υπολογίζουν ότι μέχρι το τέλος του Απριλίου θα συναντηθούν, καθώς η έως σήμερα πρόοδος του έργου βρίσκεται στο 94% και απομένουν μόλις 250 μέτρα. Στο σύνολο των τριών σηράγγων, η πρόοδος βρίσκεται στο 75%, με την Τ1 (Ευαγγελισμός - Λεπτοκαρυά) να είναι ήδη έτοιμη και την Τ3 (Πλαταμώνας) να «κολλάει» προς το παρόν σε προβλήματα απαλλοτριώσεων, συνολικής έκτασης 100 στρεμμάτων.
 
Το ζήτημα αυτό αναμένεται να «ξεμπλοκάρει» η ενεργοποίηση του «ολυμπιακού» νόμου, που θα επιταχύνει την εκδίκαση των τιμών μονάδας και θα επιτρέψει την έναρξη των εργασιών με την καταβολή του 70% της απαλλοτρίωσης στους ιδιοκτήτες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» το σύνολο του έργου αναμένεται να παραδοθεί έως το καλοκαίρι του 2013.
«Με την ολοκλήρωση του έργου, η διέλευση του συγκεκριμένου τμήματος, μήκους σχεδόν 30 χιλιομέτρων, θα γίνεται με απόλυτη ασφάλεια σε 17 λεπτά της ώρας, ενώ σήμερα απαιτούνται από 30 έως και 60 λεπτά, ανάλογα με την κίνηση» επισήμανε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Δημ. Γκατσώνης, στη διάρκεια ξενάγησης εκπροσώπων των ΜΜΕ στα υπό κατασκευή τμήματα.
Το έργο, προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, κατασκευάζεται από κοινοπραξία εταιρειών, στην οποία συμμετέχουν δύο εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστικών ομίλων παγκοσμίως (HOCHTIEF, VINCI) καθώς και ορισμένες από τις σημαντικότερες ελληνικές (ΑΚΤΩΡ, J & P ΑΒΑΞ, ΑΕΓΕΚ, ΑΘΗΝΑ). Διανοίγονται παράλληλα δύο ανεξάρτητοι κλάδοι, με καθέναν να περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια πλήρη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα εκτιμά η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» ότι θα υπάρξουν τα πρώτα αποτελέσματα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων παραχώρησης με το υπουργείο Υποδομών. Στελέχη της εταιρείας απέφυγαν να δεσμευτούν για την έκβαση των συζητήσεων, επισημαίνοντας πως η ίδια, με επιθυμία της πολιτείας, δεν προχώρησε στην αύξηση των διοδίων από 3 σε 4 λεπτά/χιλιόμετρο, στην αρχή του χρόνου.
 
Πηγή: www.ethnos.gr, του Βασίλη Ιγνατιάδη
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"