Αρχείο
- Παρασκευή, 03 Απριλίου 2015
Στην 24η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων, Ποτών, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Συσκευασίας “Detrop” η οποία διοργανώνεται από τη ΔΕΘ- HELEXPO από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου 2015, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, θα συμμετάσχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. «Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η ουσιαστική στήριξη του πρωτογενούς τομέα της οικονομίας αποτελεί βασικό πυλώνα της αναπτυξιακής μας πολιτικής.
Προς αυτή την κατεύθυνση, υλοποιούμε στοχευμένες δράσεις για την ανάδειξη της αγροτικής οικονομίας και την ενίσχυση της επιχειρηματικής εξωστρέφειας. Για μία ακόμη χρονιά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει δυναμικά, σε μία ιδιαίτερα σημαντική διεθνή διοργάνωση, τη Detrop. Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας, 64 πρότυπες επιχειρήσεις από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσουν εκλεκτά τοπικά προϊόντα, τα οποία προσδιορίζουν την ισχυρή ταυτότητα και φήμη των περιοχών προέλευσής τους. Στόχος της συμμετοχής μας είναι η αποτελεσματική ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας αυτών των “ προϊόντων- σημαία” και η προώθησή τους σε νέες αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού» δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της Π.Κ.Μ. ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα της, θα υποδέχονται τους επισκέπτες της 24ης Detrop στο περίπτερο No 12. H 24η Detrop θα προσφέρει στους επισκέπτες της μία αποκλειστική ξενάγηση στα μοναδικά ελληνικά, μεσογειακά, πιστοποιημένα προϊόντα, προϊόντα Π.Ο.Π.(Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης), Π.Γ.Ε. (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης) και Ε.Π.Ι.Π. (Εγγυημένα Παραδοσιακά Ιδιότυπα Προϊόντα).
Στόχος της διοργάνωσης είναι η γνωριμία των επαγγελματιών του κλάδου των τροφίμων-ποτών και γευσιγνωστών από την Ελλάδα και το διεθνή χώρο με τα προϊόντα και τους παραγωγούς τους. Στο πλαίσιο της έκθεσης και με γνώμονα πάντα την ποιοτική και όχι ποσοτική παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών, η ΔΕΘ-HELEXPO θα φιλοξενήσει ένα σημαντικό αριθμό εμπορικών επισκεπτών (δίκτυα διανομής, s/m, h/m, καταστήματα delicatessen κ.λπ.) από όλη την Ευρώπη, την Αμερική, τη Ρωσία και τα Βαλκάνια με τους οποίους προγραμματίζονται προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις. Η έκθεση πλαισιώνεται από μια σειρά παραλλήλων εκδηλώσεων σε συνεργασία με σημαντικούς οργανισμούς του εξωτερικού με στόχο την προσέλκυση εξειδικευμένων επισκεπτών από το διεθνή χώρο και την Ελλάδα, αλλά και την προβολή της έκθεσης μέσω αυτών σε παγκόσμιο επίπεδο.