Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους
 

 
 

Αρχείο

Οι δυναμικές κινητοποιήσεις φορέων και πολιτών ενάντια στις ακριβές τιμές των διοδίων φαίνεται πως τελικά θα έχει αποτέλεσμα.

Η κυβέρνηση διαπιστώνοντας ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί σηκώνουν τις μπάρες πιέζει τις κοινοπραξίες για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, ζητώντας μείωση τιμών και δίνοντας σε αντάλλαγμα περισσότερα χρόνια εκμετάλλευσης των αυτοκινητόδρομων.

Σύμφωνα με το "Βήμα",  οι κοινοπραξίες δείχνουν έτοιμες να διαπραγματευθούν, καθώς θεωρούν ότι δεν θα έχουν τελικά όφελος από το να κινηθούν δικαστικά εναντίον των οδηγών που δεν πληρώνουν.

Μάλιστα, ο επικεφαλής του τμήματος έργων παραχώρησης της γαλλικής εταιρείας Vinci κ. Louis Roch Βurgard, μιλώντας σε ξένα ΜΜΕ παραδέχθηκε ότι η επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων είναι σε εξέλιξη. Η συγκεκριμένη εταιρεία συμμετέχει συμμετέχει στα υπό κατασκευή τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου Ελευσίνα- Τσακώνα (Ολυμπία οδός) και Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου).

Έτσι το αμέσως επόμενο διάστημα θα διεξαχθούν διαπραγματεύσεις για τις συμβάσεις μια σειράς αυτοκινητοδρόμων, μεταξύ των οποίων και η σύμβαση για τη γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, όπου το κόστος θεωρείται υπερβολικό, αφού το τέλος διέλευσης για τα ΙΧ αυτοκίνητα υπερβαίνει τα 12 ευρώ.

Οι απανωτές αυξήσεις στις τιμές, αλλά και οι νέοι σταθμοί διοδίων, διόγκωσαν το κύμα οργής των πολιτών, καθώς έγινε προφανές ότι οι κοινοπραξίες προσπαθούσαν, εκμεταλλευόμενες τις αποικιακές συμβάσεις να εξασφαλίζουν τα κέρδη τους από έργα που δεν είχαν ολοκληρωθεί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για έναν οδηγό το κόστος των διοδίων Αθήνα- Θεσσαλονίκη με επιστροφή χρησιμοποιώντας και την Αττική οδό ξεπερνά τα 50 ευρώ. Μεγάλα ποσά πληρώνουν οι οδηγοί και για τους άξονες Αθήνα- Πάτρα (17 ευρώ) ή Αθήνα-Τρίπολη (24 ευρώ).

Οι πολίτες αρνήθηκαν να συνεχίσουν να πληρώνουν το χαράτσι και τους τελευταίους μήνες προχώρησαν σε διαδοχικές καταλήψεις σταθμών.

Το κίνημα "δεν πληρώνω" πήρε τεράστια δημοσιότητα μετά και την κίνηση του δημάρχου Στυλίδας Απόστολου Γκλέτσου να ανοίξει παράδρομο στα διόδια Πελασγίας με αποτέλεσμα να συλληφθεί.

Οι ενέργειες αυτές οδήγησαν κυβέρνηση και εργολάβους να αναζητήσουν λύσεις κατευνασμού των αντιδράσεων, αφού πρώτα οι εταιρείες εκτόξευσαν απειλές περί διακοπής των έργων και αποχώρηση.

 

Πηγή: http://news247.gr/

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"