Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους
 

 
 

Αρχείο

Η Κομισιόν, απαντώντας σε γραπτή ερώτηση του Ημαθιώτη Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Γιώργου Παπαστάμκου, θεωρεί ότι είναι προτιμότερο τα οδικά τέλη να ευθυγραμμισθούν με το πραγματικό κόστος που προκαλεί η χρήση του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των αρνητικών εξωγενών περιβαλλοντικών συνεπειών, των ατυχημάτων και της κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης των υποδομών. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενδέχεται να ανακοινώσει, το πρώτο τρίμηνο του 2011 στην επικείμενη Λευκή Βίβλο, την εξαγγελία προτάσεων προς την κατεύθυνση αυτή.

 

Κατά την Κομισιόν, μολονότι το μέγεθος του κινητήρα μπορεί να συνδέεται με την ενεργειακή κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, φαίνεται ότι η παράμετρος αυτή είναι λιγότερο σημαντική από τα άλλα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των περιβαλλοντικών επιδόσεων των οχημάτων. Ενόψει των ανωτέρω, όταν χαράσσεται η βέλτιστη πολιτική επιβολής τελών, χρειάζεται να λαμβάνονται υπόψη άλλες παράμετροι, όπως για παράδειγμα οι εκπεμπόμενες ποσότητες αερίων θερμοκηπίου και άλλων ρύπων ανά διανυόμενο χλμ., ή ο θόρυβος που παράγεται από το όχημα.

 Σε ό,τι αφορά το καθεστώς επιβολής φορολογίας στα επιβατικά αυτοκίνητα, η Κομισιόν τονίζει ότι τα κράτη μέλη είναι σήμερα ελεύθερα να καθορίζουν κατά το δοκούν τα σχετικά κριτήρια. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε τον Ιούλιο του 2005 πρόταση, σχετικά με τη φορολογία των επιβατικών αυτοκινήτων, η οποία υποχρεώνει μεταξύ άλλων τα κράτη μέλη να μετατοπίσουν σταδιακά ένα ποσοστό της φορολογικής βάσης, που θα φθάσει τελικά στο 50%, τόσο για τα τέλη ταξινόμησης, όσο και ετήσιας κυκλοφορίας, στις εκπομπές CO2. Η πρόταση αυτή υποστηρίχθηκε ένθερμα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την αυτοκινητοβιομηχανία, τον κλάδο εμπορίας αυτοκινήτων, αλλά και από το ευρύ κοινό, για την έγκρισή της χρειάζεται όμως η ομόφωνη απόφαση του Συμβουλίου, η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει επιτευχθεί. Εν τω μεταξύ, τα κράτη μέλη καθιέρωσαν στην πλειονότητά τους, σε κυμαινόμενο βαθμό, στα συστήματα φορολογίας οχημάτων στοιχεία σχετιζόμενα με τις εκπομπές CO2, μολονότι αυτό συνέβη κατά τρόπο ασυντόνιστο λόγω έλλειψης ενωσιακού πλαισίου, πράγμα που συνεπάγεται τον κίνδυνο να υπάρξει περαιτέρω κατακερματισμός της αγοράς.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"