Νάουσα - Κοινωνία
Παρουσίαση του έργου των μαθητών του ΕΠΑΛ Νάουσας "Αυλή και νερό"

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του έργου των μαθητών του ΕΠΑΛ Νάουσας, "Αυλή και νερό". Με τη συνεργασία μαθητών της Α τάξης , του τομέα Γεωπονίας και των Υδραυλικών του τομέα Μηχανολογίας, οι μαθητές κατασκεύασαν γλάστρες - ζαρτινιέρες και βρύσες στην αυλή του σχολείου, δίνοντας ένα χρώμα και αίσθηση όασης σε μια γκρίζα αυλή. Οι μαθητές επινοούν και δημιουργούν. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS για το πρόγραμμα ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ, υποστήριξη και διαχείριση των σχεδίων δράσης , ΕΣΠΑ.
Το νέο φυλλάδιο με σούπερ προσφορές από το Contra Market
Με ποδηλατοδρομία και δράσεις ενημέρωσης γιορτάστηκε στο Δήμο Νάουσας η Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι δράσεις ενημέρωσης για τα οφέλη της χρήσης του ποδηλάτου στην καθημερινότητα των πολιτών, ως βιώσιμου μέσου μετακίνησης, που διοργάνωσε το Σάββατο 4 Ιουνίου ο Δήμος Νάουσας, σε συνεργασία με τους mountain bike leaders Γ. Καισαρίδη και Σ.Τρεμπελή.
Στην εκδήλωση «Ζω με το Ποδήλατο συμμετείχαν δεκάδες ποδηλάτες κάθε ηλικίας, οι οποίοι αφού ενημερώθηκαν από τους mountainbikeleadersγια τα οφέλη της χρήσης του ποδηλάτου και παρακολούθησαν χρήσιμες συμβουλές, πραγματοποίησαν στη συνέχεια ποδηλατοδρομία - με αφετηρία την πλατεία Καρατάσου - σε κεντρικούς δρόμους της Νάουσας, στον περιβάλλοντα χώρο του δημοτικού πάρκου, στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής κ.ά.
Στη δράση συμμετείχαν, επίσης, ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Νεολαίας και Αθλητισμού Βασίλης Τζουβάρας και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Νάουσας Κώστας Χατζηστυλλής.
«Με τις δράσεις ενημέρωσης και την όμορφη ποδηλατοδρομία που ακολούθησε γιορτάσαμε στη Νάουσα την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για την αναγκαιότητα της χρήσης του ποδηλάτου που είναι ένα ασφαλές, προσιτό και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μετακινήσεων.
Το ποδήλατο προάγει τον σεβασμό προς την πόλη, την κοινωνικότητα και έναν υγιεινό τρόπο ζωής και αφήνει οικολογικό αποτύπωμα, έχοντας τελικά θετικό αντίκτυπο στο κλίμα και την βιώσιμη ανάπτυξη»τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας.
























