Τρίτη, 12 Μαΐου 2015 09:30

Στοιχεία σοκ: H υπερθέρμανση του πλανήτη σκοτώνει

Καθώς ο πλανήτης Γη συνεχίζει να ζεσταίνεται σαν τουρκικό χαμάμ οι επιστήμονες προσπαθούν να εκτιμήσουν τις συνέπειες αυτής της υπερθέρμανσης στους κατοίκους της και να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου.

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιοποίησε στο περιοδικό Science ο Mark Urban, καθηγητής βιολογίας στο πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ, το 16% των ζωντανών ειδών του πλανήτη, περίπου το ένα έκτο του συνολικού πληθυσμού, απειλούνται με εξαφάνιση εάν η μέση θερμοκρασία της Γης ανέβει κατά 4,3 βαθμούς τον τρέχοντα αιώνα. Κάθε επιπλέον βαθμός ανόδου της θερμοκρασίας θα σημαίνει δραματική επιτάχυνση της καταστροφής, προειδοποιεί ο Urban.

Τα ζώα που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο είναι τα αποδημητικά καθώς και διάφορα είδη που ζουν στη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία και σε διάφορες περιοχές της Νοτίου Αμερικής. Οι συνέπειες της υπερθέρμανσης άλλωστε είναι ήδη εδώ και πλήττουν διάφορα είδη ζωής ανά τον κόσμο όπως οι Πιγκουίνοι της Αργεντινής, οι κατσίκες της Ιταλίας και οι κοραλλιογενείς ύφαλοι που πεθαίνουν και γίνονται λευκοί ασβεστόλιθοι.

www.news247.gr